15.07.2016

Якісні дослідження

ЯКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ проводяться, коли Клієнту потрібно зрозуміти, ЧОМУ люди так думають\приймають такі рішення, які МОТИВИ та ПОТРЕБИ стоять за їхніми діями тощо.

 

 

Типові завдання, які вирішуються за допомогою ЯКІСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ:

  • Аналіз іміджу марки/кандидата, основних раціональних та емоційних складових іміджу, переваг та недоліків марки/кандидата
  • Вивчення основних драйверів та бар’єрів до споживання марки/голосування за кандидата чи партію
  • Виявлення нереалізованих потреб споживачів\виборців
  • Занурення у Внутрішній Світ споживача\виборця, аналіз його стилю життя, життєвих цінностей та паттернів поведінки
  • Пошук insights для побудови\корекції стратегії розвитку марки\ виборчої кампанії
  • Пошук та перевірка гіпотез Клієнта
  • Тестування рекламних концепцій та макетів рекламних матеріалів (відеороликів, рекламних листівок, програм політичних партій тощо)
  • Тестування концепції нового продукту чи створення нового продукту

Методи ЯКІСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, які SOCIS найчастіше практикує:

  • Фокус-групи (peer-групи, номінальні, креативні, конфлікті, десантні групи, брейнстормінг та Delphy-групи)
  • Глибинні інтерв’ю (стандартні та інтерв’ю з експертами)
  • Етнографія
  • Супроводження покупки
  • Mystery shopper
3
7
7
5