Центр соціальних та маркетингових досліджень "СОЦИС"

Компанія Socis

займається соціально-політичними та маркетинговими дослідженнями з 1988 року; перша, створена в Україні, соціологічна компанія
Кількісні дослідження

Якісні дослідження

Майстер-класи

 

Свiтлина з журналу The Economist – | KIEV

ОПИТУВАННЯ НА ПЛАНШЕТАХ

Провідні технології та методи досліджень:

Для проведення кількісних дослідженнь типу Face-to-face, наші інтерв`юери забезпечуються планшетними ПК із професійним софтом "DigSee SURE, який дозволяє не тільки оперативно отримати дані з "поля", а й контролювати роботу на всіх етапах дослідження. Ми отримуємо дані з прив`язкою GPS-коордінат, датою та часом заповнення анкети. В якісних опитуваннях наша команда застосовує технологію компанії DIALSMITH - "Perception Analyzer", яка застосовується провідними дослідницькими компаніями світу та телеканалами (CNN,FOX News Channel)

  • ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПЛАНШЕТАХ

    АНКЕТУВАННЯ ЗА МЕТОДОМ FACE-TO-FACE

  • ІНШІ КІЛЬКІСНІ ОПИТУВАННЯ

    ОМНІБУС, ОСОБИСТІ ІНТЕРВ’Ю (CAPI, CAWI); ТЕЛЕФОННІ ІНТЕРВ’Ю (CAТI)

  • ЯКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

    ФОКУС-ГРУПОВІ ДИСКУСІЇ, ГЛИБИННІ ІНТЕРВ’Ю, ЕТНОГРАФІЯ, СУПРОВОДЖЕННЯ ПОКУПКИ, MYSTERY SHOPPING

ДОСЛIДЖЕННЯ ТА ПРОЕКТИ

ПОДИВИТИСЬ УСІ НОВИНИ

ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

ЗАМОВИТИ ДОСЛIДЖЕННЯ

для розрахунку вартості проекту - натисніть на кнопку нижче