ЯКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ проводяться, коли Клієнту потрібно зрозуміти, ЧОМУ люди так думають\приймають такі рішення, які МОТИВИ та ПОТРЕБИ стоять за їхніми діями тощо.
Типові завдання, які вирішуються за допомогою ЯКІСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ:
- Аналіз іміджу марки/кандидата, основних раціональних та емоційних складових іміджу, переваг та недоліків марки/кандидата
- Вивчення основних драйверів та бар’єрів до споживання марки/голосування за кандидата чи партію
- Виявлення нереалізованих потреб споживачів\виборців
- Занурення у Внутрішній Світ споживача\виборця, аналіз його стилю життя, життєвих цінностей та паттернів поведінки
- Пошук insights для побудови\корекції стратегії розвитку марки\ виборчої кампанії
- Пошук та перевірка гіпотез Клієнта
- Тестування рекламних концепцій та макетів рекламних матеріалів (відеороликів, рекламних листівок, програм політичних партій тощо)
- Тестування концепції нового продукту чи створення нового продукту
Методи ЯКІСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, які SOCIS найчастіше практикує:
- Фокус-групи (peer-групи, номінальні, креативні, конфлікті, десантні групи, брейнстормінг та Delphy-групи)
- Глибинні інтерв’ю (стандартні та інтерв’ю з експертами)
- Етнографія
- Супроводження покупки
- Mystery shopper